Donnerstag, 13. Juni 2013

Moda/Trend/Marka denilen igrenc dünya..

Günlerdir yokum kimin farkina varmistir kiminiz blogumu takibe aldigini bile unutmustur ama ben yine yazayim..
Visagist oldum iki sene önce üc ay süren özel okuldu ve tam anlamiyla modanin trendlerin bin cesit markanin arasindaydim..Ve kaybolmak üzereydim.
Hala makyaji cok seviyorum o ayri ama giyim kusam konusundada cok deneyim topladim ve hergün vakit buldukca 50 ye yakin blog didikliyorum hepsi de ne hikmetse moda üzerine ünlüler ne giymis hangi marka ne yapmis bu yaz ne modaymis nerde ucuzluk varmis bugün ne almis ne giymis bos bos bilgiler
Televizyonda yada herhangi bir dergide görüp aldigimiz seylere bi bakalim arkadaslar bu gercekten sizin karakterinizle örtüsüyomu bunu giyen sizmisiniz yoksa kiyafetmi sizi giyiyo sirf moda diye??
Düne kadar ayy topmudur nedir pembe giymis diyoduk pembe giyen erkeklere simdi noldu?
Sanki pembe erkek rengi ben bayan olarak giyince bi tuhaf oluyorum erkek fatmaymisim gibi geliyo :D

Iyyy o ne igrenc bisey 80 lerden kalma desenler dedigimiz seyleri artik gözümüze sokuyolar begendirip giydiriyolar ve biz bunlara izin veriyoruz?.
Marka
Marka konusu bambaska bi dünya zaten iki ayni olan tshirt düsünün birinde timsah var 75 TL digerinde timsah yok 5 TL.Ben 5 TL olani seciyorum cünkü aptal degilim!

Arkadaslar birseyin markasi var ve siz ona tonla para veriyosunuz diye ne seviyeniz artiyo nede karakteriniz gelisiyo iyi bi insan olmuyosunuz.Anca "ayyy cok kaliteli insan" diyip paranizin oldugunu anlayan insanlar sizin totonuzu birazcik kaldirabilir.
Marka giymeyince kendini degersiz hisseden insanlardanmi olalim?Ve evet öyle insanlar var!!

Lütfen daha cok düsünelim..
Görmedigimde hayatta aklima gelmeyen makyaj malzemeleri,aslinda pek de önem vermedigim sac bakim ürünleri,bir kere giyip hevesimi alacagim 200 euroluk ayakkabilar benim bunlara ihtiyacim yok. Peki ya sizin?

Dienstag, 19. März 2013

Kendine aciyarak olmaz..Hayatin senin elinde..

DUR! Aglamayi Birak! Hayatin sana vurdugu her tekmede zirlayip yerlere düsmeyi birak! Sükürsüz olmaktan vazgec!
Kendine acimaktan vazgec ve anla hayatin senin elinde! Senin secimlerin kararlarin tercihlerin! Kendini sürekli cikmaz bi sokakta görüyosun neden?? sürekli biseylerden sikayetcisin! Mükemmel bi hayatmi istiyosun? Istersin tabi!! 

O zaman kalk yerinden etrafina bi bak ve hayatinin mükemmel olmasini sagla! Gülümsemeyi unutmadan yasa! Gücünü kaybedip düstünmü? Tamam düs agla zirla ama yerde kalma! Silkelen! Hayatini yine düzene sokmaya basla! Buna gücün var. 
Hayatini nasil yasayacagini belirleyebilen tek kisi SENSIN
Ne ailen Ne arkadaslarin Nede sevgilin! 
Dünyada yaklasik 7Milyar insan yasiyor ve yasklasik 1Milyar insan temiz su icemiyor ve sabaha nasil cikacaklarini bilmiyorlar asil caresiz olan insanlar onlar!! 

 Peki ya senin derdin sorunlarin nedir?? Annen yanlis cikolatayi almis? sevgilin senle ilgilenmiyomuymus? arkadaslarinlami tartistin?? yoksa yeni kiyafetler alicaksin ama cok secenek var ve kararsizmisin?? En sevdigin dizi yayindanmi kaldirildi?? SEN farkinda olmasanda COK SANSLISIN ; dogru yerde ve dogru zamanda dünyaya geldin! Yasadigin ülkede savas yok aclik yok hatta internetin olma gibi bi lüksün bile var ;) Tabi herkesde var diceksin ama acliktan ölen insanlari bidaha düsün istersen? Muhtesem bi hayatin olsun istiyorsan ama bi degisim bekliyosan BEKLEME! Cik disari degismesini sagla!


 Bu yaziyi kendime yazdim sorunlarim oldugunda kendime acimayi aglayip zirlamayi büyütmeyi dramatik hale getirmeyi cok severimde söylemesi ayip!! Ama artik yok!Umarim baskalarina ulasir bu yazi ve biraz olsun bazi seyler daha netlesir akillarinda..

Kimsenin okumadigi bloga yazi yazmak..

Bu kisi kim derseniz benim efendim. Kimse okumuyor blogumu daha dogrusu ben öyle oldugunu düsünüyorum cünkü blogumu ziyaret edenler arasında Türk yok. Ukrayna'daki Türk'ün de girip bloguma yazdiklarimi falan okudugunu düsünmüyorum. Yani anlayacaginiz kimse okumuyor beni. Aslinda zaten okunmak icin baslamadim ki ben blog yazmaya. Günlük olarak görüyordum ben blogumu. Ne olduysa sonradan bir okunma beklentisi icine girdim. Kac kisi girmis hangi yazim okunmus falan diye sürekli bakmaya basladim,basladim baslamasina ama allahin bir kulu yok be yahu. Halbuki ne kadar saf ve temiz duygularla baslamistim blog yazmaya. Simdi oturmus kara kara ne yazsam da okuttursam kendimi diyorum. Gerçi okunma sansim düsük cünkü ben bilgi falan iceren seyler yazmıyorum. Aniden bir yazma istegi geliyor icimi döküyorum bloguma. Yani benim icimdekilerin de kimsenin ilgisini cekecegini düsünmüyorum ki zaten kimsenin ilgisini cekmediginden kimse okumuyor bloguma. Ne yapsam ki..Güzin Abla'lik mi yapmaya baslasam acep..hmm ben bu güzin abla isini bi düsüneyim iyisimi

Icim kanaya kanaya mutlu oldugum anlar var benim..

Çok hata yaptım şimdiye kadar. Tarifi zor,dönüşü imkansız. Ders aldıklarım oldu, almaya vakit bulamadıklarım da. Duyduklarım doğruysa zaferlerim de olmuş. İyi ki yapmışım dediğim şeyler var,aynı zamanda keşkelerim de. Engellemek istediğim başlangıçlar da var. Unutmayı yürekten dilediğim kişiler ve zamanlar var. Unutamadığım ama elbet bi gün unutacağım insan da var. Hayatımdan senelere bedel olan insanlar da var. Hafızamdan silmek istediğim görüntüler var,silemediğim.. Sözler var, duymamış olmayı dilediğim ama duyduğum. Kiminin gözüne sokmak istediğim gerçekler var,ama bende saklı hala. ,).İçim kanaya kanaya mutlu olduğum anlarım var benim..

Montag, 18. März 2013

Kafamda deli sorular..

Can sikintisindan tetrise sardim resmen..bi yandanda müzik aciyorum bi nevi dinleniyorum.. ama fark ettimde tetris oynarken düsündügümde oyunu hemen kaybediyorum canimi sikan seyler düsünüyorum mesela is yerindeki gicik elvani tepemin tasini attiran eski sevgilimi ah keske cevapi yapistirsaydim dedigim on sene önce biten mevzulari bir sürü sey yani.. Düsündügüm zaman kendi kendime aaaaay sistim diyesim geliyo.. demekki bazen cok düsünmemek gerekiyo kendi kendimi yemekten baska bisey degilmis anladim.. evet evet artik fazla düsünmicem bana ne ya allah allah hep benmi düsünücem.. :)) Zat-i Sahane <3

Sonntag, 17. März 2013

Mutlu uyaniyorum..

Bi iki ay öncesine kadar gelecegimden umutsuzken son bir aydir gözlerimi actigimda mutlu uyaniyorum.. Etrafimdaki insanlarin pek etkisi yok bu mutlulukta daha cok tek basima da mutlu olabildigimi ögrendim hep olgun bi insandim ama sanki demlendi ruhum iyice rayina oturdu birseyler.. Ve fark ettim ki insan düsündükce baskalarini dahada huzursuz oluyor. Birakin baskalari ne yapiyorlarsa yapsinlar sonucta eve döndügünüzde yalniz tek basinasiniz ve bu yüzden kendi hayatinizi düzene sokun hayatinizin her kösesini gözden gecirin Kendinizle ilgilenin..Is Okul Para Ask Aile Arkadaslar Sizin icin önemli olan herseyi gözden gecirip nelerin yolunda olup olmadigina bir bakin.. Ve size bisey söylimmi?? ASK a vakit harcamayin anladim ki mutlu olmak icin bi erkege ihtiyacim yok.. Kendi kendimi mutlu ediyorum zaten örnegin kendi paramla kendime parfüm aldim hediye paketi yaptirdim :D haha ama yinede mutlu oldum kendi kazandigim parayla kendim icin biseyler yapiyorum sonucta niye gidip elin herifine parfüm aliyomusum ki? Amaaaaaan hihh Üstelik arkadaslarinizi da gözden gecirin huzurunuzu bozan insanlardan uzak durun atsan atilmaz satsan satilmaz pek sevmediginiz ama arkadas kaldiginiz insanlar vardir kesin benim etrafimda var örnegin kaptirdim yakami kurtulamiyorum :)) Ama gerekmedigi sürece haddinden fazla görüsmüyorum ve sinirlerimi yipratmiyorum.. Suan elimde kahve kucagimda laptop filmlerdeki yazarlar gibi hissettim :D ha bu arada.. Mutlu olmama yardimci olan birsey daha var; ODAM bastan assag degistirdim herseyi beyaz aldim pozitif enerji fiskiriyo oda resmen <3 Ben simdi biraz kendimle ilgilenim söylediklerimi de unutmayin.. Sevgililerle Zat-ı Şahane