Donnerstag, 13. Juni 2013

Moda/Trend/Marka denilen igrenc dünya..

Günlerdir yokum kimin farkina varmistir kiminiz blogumu takibe aldigini bile unutmustur ama ben yine yazayim..
Visagist oldum iki sene önce üc ay süren özel okuldu ve tam anlamiyla modanin trendlerin bin cesit markanin arasindaydim..Ve kaybolmak üzereydim.
Hala makyaji cok seviyorum o ayri ama giyim kusam konusundada cok deneyim topladim ve hergün vakit buldukca 50 ye yakin blog didikliyorum hepsi de ne hikmetse moda üzerine ünlüler ne giymis hangi marka ne yapmis bu yaz ne modaymis nerde ucuzluk varmis bugün ne almis ne giymis bos bos bilgiler
Televizyonda yada herhangi bir dergide görüp aldigimiz seylere bi bakalim arkadaslar bu gercekten sizin karakterinizle örtüsüyomu bunu giyen sizmisiniz yoksa kiyafetmi sizi giyiyo sirf moda diye??
Düne kadar ayy topmudur nedir pembe giymis diyoduk pembe giyen erkeklere simdi noldu?
Sanki pembe erkek rengi ben bayan olarak giyince bi tuhaf oluyorum erkek fatmaymisim gibi geliyo :D

Iyyy o ne igrenc bisey 80 lerden kalma desenler dedigimiz seyleri artik gözümüze sokuyolar begendirip giydiriyolar ve biz bunlara izin veriyoruz?.
Marka
Marka konusu bambaska bi dünya zaten iki ayni olan tshirt düsünün birinde timsah var 75 TL digerinde timsah yok 5 TL.Ben 5 TL olani seciyorum cünkü aptal degilim!

Arkadaslar birseyin markasi var ve siz ona tonla para veriyosunuz diye ne seviyeniz artiyo nede karakteriniz gelisiyo iyi bi insan olmuyosunuz.Anca "ayyy cok kaliteli insan" diyip paranizin oldugunu anlayan insanlar sizin totonuzu birazcik kaldirabilir.
Marka giymeyince kendini degersiz hisseden insanlardanmi olalim?Ve evet öyle insanlar var!!

Lütfen daha cok düsünelim..
Görmedigimde hayatta aklima gelmeyen makyaj malzemeleri,aslinda pek de önem vermedigim sac bakim ürünleri,bir kere giyip hevesimi alacagim 200 euroluk ayakkabilar benim bunlara ihtiyacim yok. Peki ya sizin?

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen